Jak nakupovat

Chcete doplněk nasadit co nejrychleji a bez zbytečných komplikací? Připravili jsme pro vás přehledný postup, jak celý proces objednávky a instalace probíhá.

1. Výběr a objednávka doplňku

  • Vyberte si libovolný doplněk z nabídky a vložte ho do košíku – můžete rovnou více najednou.
  • Ceny jsou primárně uvedeny bez DPH. Slovenským zákazníkům se automaticky přepočítají do EUR (dle zvolené měny).
  • V uvedené ceně nejsou zahrnuty grafické práce případné grafické práce, které budou naceněny v případě potřeby individuálně.
  • Do košíku se automaticky vloží položky:
    • Projektové řízení: přidělíme vám kontaktní osobu, která s vámi projde specifické požadavky
    • Ladění, testování: bez úspěšného otestování doplněk nepustíme do ostrého provozu

2. Doprava a platba

  • Jedinou možností dopravy je Online instalace – všechno probíhá vzdáleně.
  • Způsob platby je Faktura se splatností.

3. Fakturační údaje

  • Vyplňte fakturační formulář – povinné jsou: IČO, název společnosti, fakturační adresa a kontaktní údaje.

4. Potvrzení a zpracování objednávky

  • Po odeslání objednávky vám přijde potvrzení e-mailem.
  • Objednávku následně zpracuje naše podpora a zadá ji vývoji.
  • Pokud bude potřeba doplnit nějaké informace, ozveme se – typicky půjde o přístup do administrace vašeho e-shopu.
  • V některých případech je třeba vytvořit klon e-shopu – to zajišťujete vy, přímo přes Shoptet. Týká se to jen některých doplňků.

5. Testování

  • Doplněk nejprve nasadíme na testovací verzi (klon) a společně otestujeme jeho funkčnost.
  • Testujeme jak my, tak vy – aby vše fungovalo bez chyb.

6. Nasazení a fakturace

  • Po úspěšném otestování doplněk nasadíme na váš ostrý e-shop.
  • Poté vám vystavíme fakturu k úhradě dle dohodnuté částky.

Věříme, že pro vás bude celý proces jednoduchý a srozumitelný. V případě dotazů se nám kdykoliv ozvěte.